torsdag 31 december 2009

Slökollar på Blade Runner. Bra rulle.
Är sugen på att klämma en rulle till innan det är dags för sängen.
Har nämligen sovit till och från i soffan under större delen av eftermiddagen och kvällen och är därav inte direkt sovtrött nu.
Men som vanligt kan jag aldrig bestämma mig för vilken film jag ska se.
Inget bra på TV:n, ett alternativ mindre.
Har för mig att det finns en del roliga filmer på andra datorn. Men orkar inte dra igång den.
Måste ju tänka på elpriserna nu i denna kyla! Eller så orkar jag bara inte.
Kanske ska kolla på Snuten i Hollywood 3, som jag har tänkt att göra i snart två månader.
Eddie Murphy är alltid kul att titta på. Eller var, rättare sagt.
Har kollat på en del klipp från Delirious idag. Mycket underhållande.
Speciellt Stevie Wonder skämtet.
Ska fundera ett tag till. Troligtvis tills jag somnar i soffan.