lördag 5 december 2009

Ingenting vettigt.

Då har man äntligen tapetserat sovrummet också. Det tog bara två månader innan jag fick ett ryck och gjorde det. Men bättre sent än aldrig som man brukar säga.
Hur det blev? Jotack, hade man bara haft lite mer tålamod, noggrannhet och ett bättre temperament så hade det säkert blivit bättre. Men men, det får duga, är i alla fall bättre än innan, det är huvudsaken.
---
Har inte riktigt haft tid, eller behov av att kolla på så mycket film på sistone. Men vad gör det när man har haft bättre saker för sig.
Är dock fortfarande sugen på att se 2012, även om den fått förödande kritik.
---
Blev inte så mycket repande som det var tänkt förra veckan. Bara drygt två månader kvar tills vi ska spela nu. Blir att öva med basen hemma för att minnas hur låtarna går.
---
Känns skönt att lägenheten börjar kännas som ett hem nu.
---
Känns mindre skönt i lilltån efter att ha slagit i bordsbenet.
---
Jag vill ha sommar nu!
Jag vill att alla kläder ska vara tvättade.
Jag vill ha lördag nu.
Jag vill vinna på lotto och köpa mig ett strandhus i västindien.
Jag vill att jag slutar skriva nu, borde sova.
Jag ska nog sova nu.
Ja.
Nu ska jag sova.
Sluta skriv.
Okej.
Sovdags.