söndag 13 december 2009

Äntligen!
Så har jag hittat mig ett par vantar. Fast egentligen har jag inte letat så förbannat mycket efter ett par. Har mest gått runt och tänkt att jag måste köpa nya, men aldrig gjort det. Förens idag.
Lyckades med konststycket att ha sönder två skärp idag. Det första gick sönder av nån konstig anledning, gick upp på stan och köpte ett nytt för dyra hundralappar, hann lagom komma hem för att sätta på mig det, så gick det också sönder. Även denna gång av nån konstig ologisk anledning.

Nu är jag så mätt att jag knappt kan röra mig, vilket i och för sig inte gör så mycket eftersom jag enbart ska ligga i soffan tills det är läggdags och då förflytta mig till sängen.

Har varit en lugn helg, välbehövligt. En riktigt trevlig helg, välbehövligt.
I morgon är det dags för jobb igen, inte så kul, men också det välbehövligt.

Nu är det dags att avrunda helgen med att halvsova till en söndagsfilm innan det är dags att sova.

Tjo!