torsdag 31 december 2009

Nyårsafton!
Sitter i soffan i min nyårsaoutfit; långkalsonger, raggsockor och t-shirt.
Är inte alls säker på att jag kommer ha på mig nåt annat idag.
Kanske, om jag ska till affären.
Ja, till affären och handla saker att äta.
Sen är det bara att parkera sig framför TV:n.

TV3, kl 22.50 Laddat vapen 1
TV4+, kl. 16.50 Titta han snackar
TV4+, kl. 22.05 Brudens far
Kanal 5, kl. 15.50 Tjejen som tog hem spelet
TV6, kl 21.00 Jagad
Kanal 9, kl 17.20 Polisskolan 4
Kanal 9, kl 20.00 Livet är underbart <--- Är man hemma så får man inte missa denna film!
TV400, kl 19.55 Scrooged

Ja, ni ser. Det finns en del trevligt att kolla på under dagen och kvällen.

Även om den här bloggen egentligen skulle handla enbart om film, så blev det inte riktigt så.
Orkar inte skriva i båda mina bloggar, om olika saker. Känns lite väl mycket va?
Men sedan jag startade denna blogg den 1 september så har jag haft 782 besökare, vilket får ses som hyfsat då ja inte precis har skyltat med den så mycket.

Nej, nu blir det att städa lite. Har inget bättre för mig.