fredag 11 december 2009

Jag gillar inte 80-talet pga dess klädstil och besatthet av hårspray, men filmer kunde de göra då!


En av de bästa 80-talsfilmerna och den blir ju inte sämre av att den här låten är med.

Nästa år kommer ju en remake på filmen, det känns sådär måste jag säga. Varför göra remakes på filmer som redan är bra?
Jackie Chan ska spela Pat Moritas gamla roll och Jaden Smith, Will Smiths son, ska spela rollen som mobbad grabb. Även om jag emellanåt kan ha ganska livlig fantasi så kan jag inte på nåt sätt få ihop detta till nåt bra...

---

Det är även bekräftat att det kommer en Ghostbusters 3, dock inte förens 2012. Skitlång tid kvar.

---

Nu ska jag nog lägga mig och kolla på Snuten i Hollywood 3, var ett tag sen man såg den. Inte lika bra som de två första, men helt klart sevärd.

---

Mitt försök till att sluta snusa höll i ca 4 dagar, sen kom helgen och feströkandet. Sen blev det till vardagsrökande. Men igår tog jag den sista cigaretten och nu kämpar jag vidare mot nikotinets övertag.