söndag 27 december 2009

Jaha, då är det söndag igen.
Skrev förut att söndagar var helt okej nu för tiden.
De var bra, nu är de tillbaka till att vara värsta dagen i veckan igen.
Kan inte i min vildaste fantasi se hur jag ska ta mig upp klockan 6 i morgon bitti och ge mig ut i kylan och jobbet. Finns inte på världskartan.
Min världskarta just nu är ganska liten och rymmer i stort sätt bara vardagsrummet.
Man får väl trösta sig med att man bara jobbar två och en halv dagar, för att sedan vara ledig i några dagar till.
Ska försöka ta lite ledigt nästa vecka.
Känner att det skulle vara skönt.
Juletid är banne mig inte lika med julefrid.
Lyckades som vanligt att somna på soffan i natt.
Sen undrar jag varför jag har så ont i ryggen när jag vaknar...
Nej, idag blir det att sova i sängen, annars är chansen ännu mindre, om möjligt, att ja ska ta mig upp i morgon.
Hm, nalkas det huvudvärk?
Trevligt, trevligt.
Här är man duktig och stannar inne och tar det lugnt, men så belönas man med huvudvärk ändå.
Vattenpaus.