lördag 26 december 2009

Gillar inte att mina bakfyllor kommer smygandes framåt eftermiddagen.
Kan jag inte bara få vara bakis när jag vaknar och sen kan det gå över?
Kanske ska prova dricka lite vatten och ta en dusch.

Håller på att spelar Uncharted 2: Among thiefs nu och det är så sjukt bra att jag nästan inte tror på mig själv när jag skriver detta.
Älskade första, men det här är så mycket bättre.
Smartare fiender, men framförallt så himla mycket snyggare.
Ibland kommer man på sig att bara titta på skärmen med öppen mun och kolla in de detaljerade landskapen.

Brukar alltid klaga över att det aldrig är något bra på TV. Idag ska jag nog klaga över att det är för mycket man vill se.
TV400 visade tidigare idag Top gun och Fira med ferris och ikväll visar de Days of thunder. 80-tals kavalkad med andra ord.
Gladiator, Indiana Jones, Tropic thunder och mission impossible 2 går också.
Kommer säkert sluta med att man zappar som en galning och i slutändan har man knappt sett nåt av nån film.

Borde ta en ipren, eller en återställare. Men då vet jag att prick hela söndagen och även måndagen kommer vara åt helvete.