söndag 27 december 2009

Blev riktigt mätt.
Nu ligger man här i soffan igen.
Framför TV:n.
Idag är det absolut inget sevärt alls på TV och ska jag försöka välja film så lär jag inte vara klar förens det är läggdags. Vilket det inte alls är långt kvar till.
Fast sist jag gick och la mig i tid så var jag banne mig tröttare än vanligt.
Får se hur det blir. Men skulle vara löjligt skönt att sova.
Var ute på en vansinnesfärd med bilen tidigare när jag var o köpte sushi. Har nog aldrig varit med om maken till halka.
Såklart hade låset frusit igen i bilen. Till slut fick jag upp dörren på passagerarsidan och flyttade mig smidigt(?)över till förarsidan.
Vill verkligen inte gå upp kl 6 i morgon bitti.
Seriöst.
Typiskt att nu när ja äntligen har satt in pengar på ICA-kortet så har jag inte varit på ICA på 5-6 dagar...
På tisdag är det dags för badminton igen. Välbehövligt så efter all julmat.
Söndag, söndag...
Förra söndagen var bättre på alla sätt och vis.
Nästa söndag...
Just ja, jag har ju chokladpraliner.
Det orkar man äta trots att man är mätt.
Det ska jag äta nu.