tisdag 12 januari 2010

Tröttare än tröttast. Det är jag.
Somnade alldeles för sent igår.
Plus att jag hann somna innan jag stängde av filmen, datorn och viktigast av allt, innan jag ställde väckarklockan...
Vilket innebar att jag tog en ofrivillig sovmorgon och anlände till jobbet först 8.30 i morse...
Så kan det går ibland.

Imagine that, med Eddie Murphy var inte så bra som jag hade hoppats.
Själva upplägget är bra, men nej, det blev bara tramsigt med några få ljusglimtar.

Började även kolla på Where the wild things are häromdagen, som jag hade sjukt höga förhoppningar om.
Men störde mig nå fruktansvärt på ungen det handlade om. Jag är sjukt intresserad av att få veta hans diagnos. ADHD på hög allra högsta nivå måste det vara.
Ska väl ge den en ny chans nån dag.

I dag åkte Ola hem igen.
Har varit trevligt med besök i helgen.

Nu ska det snålhandlas på ICA, eftersom det försvann över 1500 kr i helgen på fylla och mat.
Inte bra...
Ska panta alla läskeblaskflaskor.
Blir det en bra summa så kanske jag unnar mig en kebabrulle.