måndag 4 januari 2010

Uuh, så här bakfull har jag inte varit på evigheter.
Har haft konstant huvudvärk sen jag vaknade på soffan klockan 8 i morse.
Självförvållat, jag vet. Men finns det nåt bättre än att klaga när man mår dåligt?
Hela den här dagen har varit ett konstant mörker. Dels för att jag inte har förmått mig att tända någon lampa förens alldeles nyss. Och dels pga bakfyllan.
Har legat hela dagen i soffan och halvsovit.
Produktiv dag?
Nu börjar klockan bli mycket och jag borde nog sova snart. Kan vara schysst mot kroppen så att den kan få återhämta sig i lugn och ro under natten.

2010 har inte alls börjat så bra som man hade hoppats.
Det enda positiva än så länge är ledigheten. Men den är snart slut. Vad händer då?
Försöker att hålla huvudet högt, men det känns som att värdigheten redan är sopad under mattan.
Men jag är envis. Jag tror fortfarande på det här.
Kanske inte just nu.
Allt är så betydelselöst.
Det räcker med nångång ibland så känns allt bra igen.
En bra söndag kan rädda en hel vecka.

Uh, borde hämta en kanna med vatten nu. Men så fort jag rör mig så exploderar huvudet.
Jobbigt läge.

Ge mig lite solsken nu!