söndag 24 januari 2010

Gillar inte när klockan går för snabbt på söndagar.
Ska snart bege mig till affären och handla en massa gott för att sedan parkera mig i soffan framför en alldeles förträfflig film! Vilken vet jag dock inte än. Men ska försöka att välja en så snart som möjligt.

Känner mig bakfull idag, trots att jag inte är det.
Kan bero att jag sov i soffan i natt, med lampan tänd, TV:n på och med kläderna på.
Vaknade flera gånger, men orkade inte släpa mig till sängen.

Var fint med gratislunch idag. Fick även ett nytt påslakan och örngott av min käre mor.
Hon är snäll hon...

Tänkte ta mig en kopp te, men har fortfarande inte rört det goda te som jag har. Konstigt egentligen, att jag inte har gjort det. Löjligt till och med. Men jag antar att jag är ganska löjlig.

Nej, dags för ICA innan klockan blir sovdags. En hel vecka kvar till helg igen.
Ska man tänka så varje söndag tills man fyller 65? Då hinner man ju ta livet av sig...

Glöm inte bort att besöka min lite seriösare blogg http://film.nu/blogg-16/
Där slipper du läsa om mitt jävla gnäll.