torsdag 7 januari 2010

A till Ö

Alldeles utmärkt! Så smakade lasagnen.
Borde diska.
Cykla till jobbet vore bättre än att åka bil.
Det är ganska uppenbart.
Eller?
Family guy på TV nu.
Granater bör inte användas av barn.
Hoppas jag lyckas spara ihop tillräckligt med pengar i tid.
Illa annars.
Jag är ganska uttråkad nu.
Kermit, undrar just om han ligger kvar hos far?
Legobitar bör ej ätas.
Mmm....
Nosferatu har haft rätt hittills va?
Omtumlande torktumlare.
Pixies har gjort en bra låt.
Quizen på Harrys saknar jag.
Rullar tummar.
Stort golvpiano som det i BIG vill jag ha.
Tatueringsmotivsbeslutsånget.
Ultima Thule finns inte längre hoppas jag.
V är en förbaskat bra TV-serie.
WickeWee hette min första teddybjörn.
Xena - Krigarprinsessan; TV hit rock bottom?
Ylande vargar på T-shirts är fortfarande ute va?
Zelda till Nintendo 8-bitars är ett bra spel.
Åh, vad uttråkad jag är.
Äh, det blir vad man gör det till.
Öl...