onsdag 20 januari 2010

Ligger på soffan idag igen.
Ryggen känns dock bättre och det blir att jobba i morgon.
Idag kan jag i alla fall röra på mig hyfsat.

Igår kollade jag på en fruktansvärt dålig film. Trick or Treat, en 80-tals skräck/komedi.
Orkar inte ens lägga ner tid på att skriva om den, mer än att den var kass.

Kollade även på Rosa Pantern 2. Andra gången jag såg den.
Visst, det kanske inte är en så bra film, men jag gillar ju Steve Martin!

Ska försöka, likt en stelopererad gubbe, ta mig till affären o sätta sprätt på de sista pengarna.
Men det snöar ute, bara en sån sak kan få mig att fundera både en och två gånger extra på om det är värt åt gå ut.

Söndag var en bra dag igen. Har saknat dessa bra söndagar.
Tänk att så lite kan göra så mycket?
Nu är det onsdag och jag har inte ens jobbångest inför morgondagen...
Men båda fötterna är kvar på jorden.

Nu ska jag försöka få nånting gjort här hemma.
Blommorna behöver vattnas, jag behöver matas och golvet behöver dammsugas.