tisdag 2 februari 2010

Idag var jag nära att börja tjura på jobbet, så ont i ryggen har jag.
Har fortfarande inte fått tag på min sjukgymnast.
Nu krävs det starka tabletter om jag ska orka genom ytterligare en arbetsdag.
Blir nog ett varmt bad senare.
Först mat, godis, tv och ut i mörkret och hålla på med mindre lagliga saker...

Kan inte det här vädret bara dra åt helvete nu?
Är det för mycket begärt...
Blir ju deprimerad för mindre.

Igår kollade jag på End of the century och blev nostalgisk.
Ikväll ska jag nog kolla på Raw, nej inte Eddie Murphy-filmen, utan Ramones dokumentären.

Känns som att tiden står stilla.
Ingenting har förändrats.
Kan det inte bara bli vår nu.
Känns som att det hjälper.

I helgen är det en månad sen jag var ute på krogen senast.
Får se hur det blir i helgen. Skulle ju vara kul att supporta the Boatsmen.

Nej nu ska ja fortsätta med matlagning och annat tråk.