lördag 20 februari 2010

Det blir en klassisk snabbuppdatering eftersom jag inte orkar skriva så mycket eller så ingående om saker. Eller, jag orkar inte rättare sagt.

* Spelningen i Linköping förra helgen gick väl inte så bra som man hade hoppats på. Dåligt ljud på scen och sladden var glapp och dog ett flertal gånger under konserten och till råga på allt var jag rätt nervös. Hade man varit full så hade det nog gått bättre.

* Har fortfarande inte åtgärdat felet på bilen. 12 dagar kvar till körförbud. Dags att ta sig själv i nacken kanske?

* Kollade på The Goods förra veckan och det var en riktigt rolig film som jag rekommenderar. Speciellt en söndag om man är bakfull.

* Såg The Collector i söndags och den var helt okej, men inte mycket mer. Det märktes att det var samma person som hade gjort Saw-filmerna.

* Började på mitt nya jobb i torsdags. Tar nog ett tag innan man kommer in i det, men det känns jävligt bra och roligt.

* Förstår inte var all snö kommer ifrån.

* Har precis ätit frukost, fast jag vaknade kl 7 i morse.

* Önskar att jag hade kvar mitt Sega Mega Drive så att jag kunde spela Sonic the Hedgehog 2 nu.

* Nu ska jag göra nåt annat.